Το τελευταίο χρονικό διάστημα όλο και περισσότερες εταιρείες (αλλά και επαγγελματίες) προσπαθούν να βρουν τρόπους και λύσεις για να προσελκύσουν πελάτες για τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους. Μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία παράγει και προσφέρει μοναδικά προϊόντα, έξυπνες ιδέες, λύσεις και υπηρεσίες που πράγματι μπορούν να σταθούν στην αγορά τίμια και ειλικρινά, να βοηθήσουν άλλους επαγγελματίες στη δουλειά τους, να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τρίτων εταιρειών, να δημιουργήσουν στη τελική νέους πιστούς και ευχαριστημένους πελάτες.
Η ποιότητα δε, αυτών των προϊόντων-υπηρεσιών είναι μεγάλη γιατί κρύβουν προσωπική ανάμιξη του κάθε επιχειρηματία με αυτό που θέλει να προσφέρει στην αγορά ως τελικό προϊόν, άπειρη ενέργεια, χρόνο, μελέτη και έρευνα για διαρκή βελτίωση. Και φυσικά, αρκετές φορές μεγάλα ποσά έχουν επενδυθεί σε εγκαταστάσεις, μηχανήματα και εξειδικευμένο προσωπικό, ακόμη και σε εξωτερικούς συνεργάτες για την διασφάλιση της μέγιστης απόδοσης και ποιότητας των υπηρεσιών-προϊόντων.
Καλά όλα αυτά, όμως το νόμισμα έχει 2 πλευρές
Ταυτόχρονα με την πραγματικότητα που μόλις περιγράψαμε, πρέπει να καταγράψουμε και το γεγονός ότι καθημερινά γινόμαστε δέκτες προβληματισμών για αναζήτηση κρίσιμων λύσεων από διάφορες μικρές ή μεγάλες εταιρείες και πολλούς αξιόλογους ελεύθερους επαγγελματίες ή ιδιώτες.
Καθημερινά γινόμαστε δέκτες προβληματισμών για αναζήτηση κρίσιμων λύσεων από διάφορες μικρές ή μεγάλες εταιρείες και πολλούς αξιόλογους ελεύθερους επαγγελματίες ή ιδιώτες
Οι πιο συχνές ερωτήσεις-προβληματισμοί που τίθενται στη Simplyfine μπορούν συνοπτικά να αναφερθούν στα εξής ερωτήματα-σενάρια:
Προσφέρω ένα αξιόλογο προϊόν στην αγορά, δεν υπάρχει καν κάτι παρόμοιο. Γιατί δεν πουλάω, ή γιατί δεν πουλάω όσο θέλω;
Το προϊόν μου αντικειμενικά βελτιώνει την ποιότητα μιας σειράς επιχειρήσεων. Γιατί δεν το θέλουν, γιατί δυσκολεύομαι να τους πείσω;
Οι υπηρεσίες μου βασίζονται σε πολύχρονη εμπειρία με πλήθος πελατών να τις έχουν αγοράσει στο παρελθόν, αλλά κάπου έχουμε κολλήσει, οι πωλήσεις έχουν μια στασιμότητα. Τι μπορούμε να κάνουμε;
Τον 1ο χρόνο λειτουργίας της επιχείρησής μας, πήγαμε πολύ καλά. Όλα τα μηνύματα που είχαμε ήταν ενθαρρυντικά. Στηριχθήκαμε πολύ σε γνωστούς, φίλους, συνεργάτες που μας βοήθησαν. Διανύουμε το 2ο έτος λειτουργίας και τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως τα περιμέναμε. Τι κάνουμε τώρα;
Η επιχείρηση μου προσφέρει μοναδικής ποιότητας προϊόντα και έχει κάνει όλα τα απαραίτητα βήματα για τον εκσυγχρονισμό της σε τεχνικό εξοπλισμό. Έχουμε κάνει κι όλα τα απαραίτητα βήματα για την προβολή μας στο ίντερνετ. Όμως έχουμε παρατηρήσει ότι πολλές φορές προσελκύουμε πελάτες που δεν θέλουμε. Πώς μπορούμε να το αποφύγουμε αυτό;
Με την πάροδο του χρόνου, η επιχείρησή μας έχει εξελιχθεί πολύ, έχουμε κάνει επενδύσεις σε πολλούς τομείς της δραστηριότητάς μας, προσφέρουμε υπηρεσίες που απευθύνονται σε μεγαλύτερους πελάτες-εταιρείες. Πώς μπορούμε να αλλάξουμε το κοινό που απευθυνόμαστε;
Κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα, είμαστε μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών που ενώνουμε τις ενέργειες, τις γνώσεις και τις δυνάμεις μας για να προσφέρουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες μέγιστης ποιότητας. Πώς θα μάθει η αγορά για εμάς;
Η απάντηση σε όλα τα παραπάνω δημοφιλή ερωτήματα-σενάρια δεν είναι πάντα απλή, ενώ η μελέτη, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των ενδεδειγμένων λύσεων για κάθε περίπτωση είναι μια χρονοβόρα διαδικασία
Προφανώς αν υπήρχαν μαγικές λύσεις, θα ήμασταν άνεργοι (ή ταχυδακτυλουργοί!). Σε επόμενα άρθρα θα απαντήσουμε σε αυτά τα ερωτήματα 1 προς 1, όσο το δυνατόν αναλυτικότερα…