Μύθοι για το SEO της ιστοσελίδας σου
Ξέρω ξέρω τι θα πεις, έχω καιρό να γράψω. Κάπου ανάμεσα σε WordCamp και WordPress meetups προσπαθώ να ξεκλέψω χρόνο για να γράψω ένα καλό άρθρο. Η αλήθεια είναι ότι ακόμη δεν τα καταφέρνω καλά. Αλλά το 2019, υπόσχομαι να έχω συχνότερη παρουσία.
Αφορμή λοιπόν για αυτό το άρθρο είναι τόσο οι φήμες που ακούω καθημερινά για το SEO, όσο και κάποιοι επιτήδειοι που διατυμπανίζουν και διαδίδουν αυτές τις φήμες. Κι όταν οι φήμες γίνονται πρακτικές, με υψηλό κόστος μάλιστα, τότε κάπου εκεί τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα για την ψυχική ηρεμία μου…
Ξεκινώ λοιπόν: SEO=Search Engine Optimisation. Αυτό το ξέρουν όλοι. Πολλά άλλα βασικά τα αγνοούν. Και μαζεύτηκαν πολλοί εκεί έξω που αγνοούν πολλά. Για να μην μιλάμε γενικά όμως, θα παραθέσω 10 παγίδες που πρέπει να προσέχουμε πριν επιλέξουμε τον επαγγελματία που θα υλοποιήσει το SEO της εταιρείας μας.
10 παγίδες που πρέπει να προσέχουμε πριν επιλέξουμε τον επαγγελματία που θα υλοποιήσει το SEO της εταιρείας μας.”
1. Εγγύηση νο1 θέσης στα αποτελέσματα αναζήτησης
Ωχ Παναγία μου! Φύγε μακριά, δεν μπορεί κάνεις ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ να το υποσχεθεί αυτό. Η Google θα αξιολογήσει μια σειρά από θέματα που αφορούν την ιστοσελίδα και θα την κατατάξει εκεί που προβλέπεται. Δεν μπορεί κανείς στο κόσμο αυτό να σε έχει «καρφωμένο» στην 1η θέση των αποτελεσμάτων, πόσο μάλλον να εγγυηθεί αυτό.
2. Ιδιαίτερες σχέσεις με την Google ή με κάποιον υπάλληλό τους.
Κλασική ατάκα που ακούγεται στο χώρο μας (δυστυχώς!). Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι μπορείς να συνομιλήσεις με υπάλληλο της Google.
Να, κάλεσε εδώ 10:00 με 14:00: 00800-441-481-96. Είναι το support της Google (για Ads). Συνομιλείς στα ελληνικά…
Άλλο αυτό λοιπόν, κι άλλο έχω έναν φίλο μέσα στη Google που θα μας βοηθήσει να έχουμε μια προνομιακή αντιμετώπιση. Μπαααα, δύσκολο…
3. Διαφήμιση στη Google…βοηθάει γιατί κάνω διαφήμιση και «ανεβαίνει» και το SEO…
Παντού υπάρχει ένας μύθος και τη συγκεκριμένη ατάκα την ακούω συχνά, αλλά δυστυχώς είναι ένας ΜΕΓΑΛΟΣ μύθος. Για αυτό θα ασχοληθώ και λίγο παραπάνω για να στο απομυθοποιήσω όπως πρέπει.
Σε εκείνο που βοηθάει μια διαφήμιση-καμπάνια στη Google είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της σελίδας σου. Κι αφού έχεις επισκεψιμότητα, η Google αρχίζει να σε αξιολογεί θετικότερα γιατί «βλέπει» ότι ο ιστότοπός σου προσελκύει κόσμο. Άρα τελικά η καμπάνια σου στη Google βοηθάει στο SEO της σελίδας σου? Αν το πιστεύεις αυτό, είναι σαν να κάνεις τον γνωστό συνειρμό: ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι επίσης όργανο, άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι! Γιατί η επισκεψιμότητα της σελίδας σου μπορεί να οφείλεται επίσης γιατί μοίρασες 1.000.000 φυλλάδια στην πόλη και το έμαθαν όλοι! Ε τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι τα φυλλάδια βοηθούν στο SEO; Κι αν κάνω διαφήμιση στο ράδιο και ξαφνικά μπουν 1000 άτομα στη σελίδα μου μέσα σε μια ώρα, θα πούμε ότι και το σποτάκι στο ράδιο βοηθάει στο SEO; Αν είναι δυνατόν…
H Google αγνοεί παντελώς τον παράγοντα διαφήμιση, δεν τον αξιολογεί καθόλου στο Optimisation που εσύ έχεις κάνει για την ιστοσελίδα σου. Και αυτό είναι το λογικό γιατί τότε όποιος έριχνε τα περισσότερα χρήματα, θα ήταν προνομιούχος στα οργανικά αποτελέσματα. Δεν συμβαίνει αυτό λοιπόν. Και τι συμβαίνει; Πρέπει να κάνω ads μαζί με SEO; Ναι φυσικά να το κάνεις γιατί αν υλοποιηθεί σωστά η καμπάνια σου στη Google τότε θα έχεις μια στρατηγική από τα αποτελέσματα της διαφήμισης που την υιοθετείς και στις λέξεις-φράσεις κλειδιά που «κυνηγάς» για τα οργανικά αποτελέσματα.
Πάρε κι ένα link από την Google για σένα που ΔΕΝ έχεις πειστεί ακόμη: https://ads.google.com/home/resources/seo-vs-ppc.html
Και τι μας λέει εδώ η ίδια η Google: “ Why Won’t Google Ads PPC marketing help my SEO?
Google’s first responsibility is to provide Search users with the most relevant possible results. If businesses were able to pay for higher rankings in the search results, users wouldn’t be getting the information they’re looking for.”
Κατάλαβες γιατί όσα και να πληρώσεις δεν σημαίνει ότι θα βγεις σε μια φράση που ψάχνω;
Θα κάνω μια παύση εδώ και θα συνεχίσω με τους μύθους για το SEO, σε 2ο άρθρο πολύ σύντομα…